Valami nem sikerült

Íme a lehetséges megoldások…

Írd fel a számom! Vajda László:

+36 20 944 20 72

Miért nem sikerült a tranzakció?

Lehetséges okok és megoldások

 

  1. Nincs fedezet a kártyádon / limit van beállítva

    MEGOLDÁS: Nézd meg az egyenleged. Ha valóban nincs fedezet, akkor választhatod a készpénzes fizetést (gyere vissza a standunkhoz) vagy az átutalást is.
    Ha van fedezet próbáld meg még egyszer, vagy lehetséges, hogy a napi limitet érted el – ez esetben is megoldás a készpénz vagy az utalás. (Ha ezt az oldalt látod, akkor biztosan nem vonta le a PayPal a kártyádról az összeget, tehát tuti nem fizetsz kétszer!)

  2. Megszakadt a net, időtúllépés történt
    MEGOLDÁS: Nézd meg levonta-e a kártyádról az összeget a PayPal. Ha nem, akkor próbáld meg újra – biztosabb net mellett!

A legjobb megoldás, ha visszajössz hozzánk a standhoz és segítünk megoldást találni.