Mikulás, Halloween, Karácsony?!?!
DE mi köze a Mikulásnak a Karácsonyhoz?!?!
És végképp: mi köze van a Halloweenhez?
Október 31…
Ez a dátum azt (is) jelenti, kedves Cégvezető, hogy…
NYAKUNKON A KARÁCSONY!
Rémisztően emlékezetes márkaépítő eszköz
Hidd el, legalább annyira utálják a vevőid a sablonos „Boldog Karácsonyt üzeneteket!”, mint a tukmálós kampányokat, vagy a szellemeket, boszorkányokat… Valami más kell majd Karácsonykor! Mert a szabály adott:
Nem szabad engedned, hogy ügyfeleid elfelejtsenek Téged!
Ne lássák a bevételre vágyó céget - csak ami mögötte van!
Az ünnepek közeledtével többnyire az emberek kinyílnak a pozitív és szép dolgok felé és keresik azokat a jeleket, üzeneteket, amelyek pozitív hatással vannak rájuk! Vigyázz, a kampányaid ne hozzák létre a szörnyet – Dr. Frankenstein se járt ezzel jól… Tudod, mit tegyél a kampányok után?
Szép, érzelmes és igényes üzenetekkel magasabb fokú bizalmat építesz ki – hosszú távra!
A vevőid esetében jó dolog, ha visszajárnak
Persze nem kísérteni, hanem vásárolni. Az a célod vállalkozóként, hogy elköteleződjenek, szeressenek. Ennek erősítésére egy jó Karácsonyi kívánság kiváló eszköz lehet! Ismered a szabályt:
Ne engedd el a kezét akkor sem, ha az év végi hajrá leterhel Téged!
De mit tegyél, ha: nyakadon a Karácsony
ÉS
szeretnéd tudni, mivel kívánj jó ünnepet?
És valld be: igazán kíváncsi lettél, hogy:
mi köze van ennek az egésznek a Mikuláshoz????
Kívánj Neki úgy boldog Karácsonyt...
…hogy az valóban hasznos és szórakoztató legyen a számára, miközben nem érzi tehernek azt, amíg ezzel foglalkozik!
Szóval tedd neki vidámmá a jó kívánság befogadásának élményét!
De semmiképpen ne...
…unalmas és sablonos módon, ne úgy, hogy igazából tehernek, vagy nyomulásnak élje meg a kedvességedet!
Tök rosszul fogja érezni magát a 602. sablonos üzenet elolvasása után!
Mit szólnál, ha megmutatnánk, hogyan kívánj
HATÁSOSAN
BOLDOG KARÁCSONYT ÜGYFELEIDNEK!
És ehhez semmi másra nincs szükség,
mindössze arra, hogy feliratkozz hozzánk 2 egyszerű adat megadásával, és mi máris küldjük Neked a módszert, amivel megtanulod, hogyan válaszd szét a vevőidet három nagyon fontos csoportba és azt is megmutatjuk, milyen három típusú ajándék az ideális ezeknek a csoportoknak!
RÁADÁSUL: elküldjük Neked a videót, amelyben kiderül, hogy 2018-ban milyen nem várt feladatot kap a Mikulás és HOGYAN oldja meg a ránehezedő terhet…
© 2017 Multi M Stúdió Kft. – Telefon: +36 20 944 2072