Mikulás, Halloween, Karácsony?!?!

DE mi köze a Mikulásnak a Karácsonyhoz?!?!

És végképp: mi köze van a Halloweenhez?

Október 31…

 

 

 

 

 

 

Ez a dátum azt (is) jelenti, kedves Cégvezető, hogy…

NYAKUNKON A KARÁCSONY!

Rémisztően emlékezetes márkaépítő eszköz

Hidd el, legalább annyira utálják a vevőid a sablonos „Boldog Karácsonyt üzeneteket!”, mint a tukmálós kampányokat, vagy a szellemeket, boszorkányokat… Valami más kell majd Karácsonykor! Mert a szabály adott:

Nem szabad engedned, hogy ügyfeleid elfelejtsenek Téged!

Ne lássák a bevételre vágyó céget - csak ami mögötte van!

Az ünnepek közeledtével többnyire az emberek kinyílnak a pozitív és szép dolgok felé és keresik azokat a jeleket, üzeneteket, amelyek pozitív hatással vannak rájuk! Vigyázz, a kampányaid ne hozzák létre a szörnyet – Dr. Frankenstein se járt ezzel jól… Tudod, mit tegyél a kampányok után?

Szép, érzelmes és igényes üzenetekkel magasabb fokú bizalmat építesz ki – hosszú távra!

A vevőid esetében jó dolog, ha visszajárnak

Persze nem kísérteni, hanem vásárolni. Az a célod vállalkozóként, hogy elköteleződjenek, szeressenek. Ennek erősítésére egy jó Karácsonyi kívánság kiváló eszköz lehet! Ismered a szabályt:

Ne engedd el a kezét akkor sem, ha az év végi hajrá leterhel Téged!

De mit tegyél, ha: nyakadon a Karácsony

ÉS

szeretnéd tudni, mivel kívánj jó ünnepet?

 

 

És valld be: igazán kíváncsi lettél, hogy:

mi köze van ennek az egésznek a Mikuláshoz????

Kívánj Neki úgy boldog Karácsonyt...

…hogy az valóban hasznos és szórakoztató legyen a számára, miközben nem érzi tehernek azt, amíg ezzel foglalkozik!

Szóval tedd neki vidámmá a jó kívánság befogadásának élményét!

De semmiképpen ne...

…unalmas és sablonos módon, ne úgy, hogy igazából tehernek, vagy nyomulásnak élje meg a kedvességedet!

Tök rosszul fogja érezni magát a 602. sablonos üzenet elolvasása után!

Mit szólnál, ha megmutatnánk, hogyan kívánj

HATÁSOSAN

BOLDOG KARÁCSONYT ÜGYFELEIDNEK!

És ehhez semmi másra nincs szükség,

mindössze arra, hogy feliratkozz hozzánk 2 egyszerű adat megadásával, és mi máris küldjük Neked a módszert, amivel megtanulod, hogyan válaszd szét a vevőidet három nagyon fontos csoportba és azt is megmutatjuk, milyen három típusú ajándék az ideális ezeknek a csoportoknak!

RÁADÁSUL: elküldjük Neked a videót, amelyben kiderül, hogy 2018-ban milyen nem várt feladatot kap a Mikulás és HOGYAN oldja meg a ránehezedő terhet…

© 2017 Multi M Stúdió Kft. – Telefon: +36 20 944 2072